Datu hauek begiratuta, garbi ikus daiteke kontsulta eta erreklamazioen artean dagoen diferentzia; 80 kontsulta eta 5 erreklamazio. Horren arrazoietako bat zera izango litzateke, egoten diren kexa asko, hainbat arrazoi ezberdinengatik ez dira aurrera ateratzen, eta beraz, kontsulta bilakatzen dira. Etxebizitzaren arloaz gain, beste sektoreetan ere izan dira kontsulta eta erreklamazioak, besteak beste, merkataritzan, aseguru arloan, zerbitzu publikoan eta abar. Hona hemen zehazki arlo bakoitzean izandako kontsulta eta erreklamazio portzentaia.
ETXEBIZITZAK: 24 kontsulta, erreklamazio 1, %30
MERKATARITZA: 12 kontsulta, erreklamazio 1, %15
ASEGURUAK: 7 kontsulta, - , %8,75
KONPONKETAK: 11 kontsulta, 2 erreklamazio, %13,75
ADMINISTRAZIO PUBLIKOA: 5 kontsulta, - , %6,25
ZERBITZU PUBLIKOA: 6 kontsulta, erreklamazio 1, %7,5
BANKU ZERBITZUAK: 7 kontsulta, - , %8,75
BESTEAK: 8 kontsulta, - , %10